مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-28پزشكي

پرونده مرگ ومیرهای الکلی از البرز تا مازندران/هشدار به خانواده ها


سالانه شماری از مردم در استان های مختلف به دنبال مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست می دهند و این سریال هر سال تکرار می شود؛ - موضوعی که نیازمند هشدار و آگاه سازی است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: قصه پرغصه مرگ براثر مصرف مشروبات الکلی به مازندران هم رسید و طی روزهای گذشته سه نفر از هم استانی ها جان خود را از دست دادند.

این در حالی است که طی روزهای گذشته در البرز نیز 191 نفر دچار مسمومیت ناشی از شرب مشروبات الکلی دارای متانول شدند و از این تعداد 17 نفر فوت کردند، 4 بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه هستند و تعدادی نیز نابینا شده اند.

کارشناسان دینی و مذهبی و بهداشتی با اشاره به مضرات زیان بار مصرف مشروبات الکی از خانواده ها درخواست کردند تا نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

درعین حال همه صاحب نظران بر این عقیده هستند که هیچ مشروبات الکلی استانداردی وجود ندارد و همه این تولیدات سمی و مضر و خطرآفرین هستند.

یک کارشناس بهداشتی و درمان مشکلات کبدی و مرگ را از اثرات مصرف مشروبات الکلی بیان کرد و گفت: متأسفانه عدم تقید برخی خانواده ها زمینه را برای مصرف مشروبات الکلی فراهم می کند و این در حالی است که مصرف آن اثرات زیان باری دارد و سلامت جسم و جان افراد را به مخاطره می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مرگ ومیرهای الکلی از البرز تا مازندران/هشدار به خانواده ها

پرونده مرگ ومیرهای الکلی از البرز تا مازندران/هشدار به خانواده ها