مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-09سياسي

سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک هواپیماهای مختلف را ساخته ایم


سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک برای هواپیماهای مختلف اعم از هواپیماهای اف4، سوخو24 و سایر جنگنده ها در دانشگاه هوایی شهید ستاری ساخته شده و تحویل پایگاه ها شده است.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک برای هواپیماهای مختلف اعم از هواپیماهای اف4، سوخو24 و سایر جنگنده ها در دانشگاه هوایی شهید ستاری ساخته شده و تحویل پایگاه ها شده است.

به گراش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بازدید فرمانده کل ارتش از دانشگاه شهید ستاری و بهره برداری از شبیه ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ 29، با بیان اینکه الحمدلله شاهد اتفاقات بسیار خوبی در دانشگاه هوایی شهید ستاری هستیم، اظهار کرد: با توجه به وجود اساتید و دانشمندانی که دانشگاه هوایی شهید ستاری وجود دارد اتفاقات بسیار خوبی در این دانشگاه رخ داده است.

وی افزود: دانشگاه هوایی شهید ستاری مهد علم و دانش این نیرو است و تمام تلاش ما این است که با کمک دانشگاه هوایی شهید ستاری، بتوانیم نیروی هوایی دانشمند در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را تحویل نظام بدهیم.

وی ضمن خدا قوت به کارکنان، اساتید و فرماندهان این دانشگاه اظهار کرد: امروز مسئله جنگ الکترونیک برای ما بسیار حائز اهمیت است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک هواپیماهای مختلف را ساخته ایم

سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک هواپیماهای مختلف را ساخته ایم