مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-02سياسي

جهاد تبیین و روشنگری مهم ترین راهکار حفظ عفاف و حجاب است


رییس اداره امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کشور گفت: جهاد تبیین و روشنگری جامعه مهم ترین راهکار برای خنثی کردن نقشه های دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مصطفی صالح نژاد ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه با موضوع کارگاه آموزشی تذکر رعایت حجاب و پوشش مناسب و نیز خود حفاظتی که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، گفت: در ارتباط با عفاف و حجاب یک جریان سازی از سوی دشمن مبنی بر کم رنگ کردن و تضعیف جایگاه حجاب و اعتقادات جامعه شکل گرفته که جهاد تبیین و روشنگری جامعه مهم ترین راهکار برای خنثی کردن آن است.

وی تصریح کرد: متأسفانه عده ای ناخواسته در راستای تحقق اهداف دشمن اقدام به کشف حجاب می کنند که تبیین و روشنگری در این راستا می تواند اقدامی مهم برای جلوگیری از این ناهنجاری اجتماعی است.

وی تذکر لسانی با روی خوش را اقدامی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: اگرچه خیلی ها ظاهر مناسبی ندارند اما اعتقاد عمیقی به ارزش های اسلامی و دینی دارند بنابراین استفاده از روش و شیوه های مناسب منجر به تقویت بنیه دینی آنها و مناسب سازی ظواهر شود.

حجت الاسلام صالح نژاد گفت: تاکنون افزون بر دوهزار بانو در قالب قرارگاه ثارالله در کشور ساماندهی شده و اقدام به امر به معروف و نهی از منکر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و روشنگری مهم ترین راهکار حفظ عفاف و حجاب است

جهاد تبیین و روشنگری مهم ترین راهکار حفظ عفاف و حجاب است