مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 06:202023-07-03سياسي

استقبال از دهه ولایت با ذبح 669 قربانی توسط خادمیاران رضوی مازندران


مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران گفت: خادمیاران مازندرانی با ذبح گوسفند و دستگیری از نیازمندان به استقبال دهه ولایت و امامت رفتند.

- محمداسماعیل امام زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از ذبح 669 قربانی با مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین در آغازین روز از دهه ولایت خبر داد و اظهار کرد: بخشی از گوشت های قربانی میان خانواده نیازمندان توزیع و بخشی دیگر جهت اطعام علوی در روز عید سعید غدیرخم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به کمک خالصانه خیران مازندران و خادمیاران در خدمت رسانی به نیازمندان و بهره مندی از کرامات رضوی افزود: ارزش قربانی انجام گرفته در استان بیش از 48 میلیارد ریال است.

مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران همچنین از 22 راس گوسفند با هدف انجام نیت واقفین در موضوع عقیقه در بین شهرستان های استان خبر داد و یادآور شد: بخشی از گوشت های قربانی شده جهت اطعام علوی و توزیع غذای گرم میان محرومان و خانواده های از قبل شناسایی شده تحت پوشش در روز عید غدیرخم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

امام زاده به تهیه پنج سری کمک جهیزیه به ارزش بیش از 150 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این سری از جهیزیه به شهرستان سوادکوه شمالی، میاندورود، سیمرغ و تنکابن برای نوعروسان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از دهه ولایت با ذبح 669 قربانی توسط خادمیاران رضوی مازندران

استقبال از دهه ولایت با ذبح 669 قربانی توسط خادمیاران رضوی مازندران