مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-18ورزشي

بازگشت «ملکه» با پرچمداری کاروان ایران/ ابهام در تداوم مدال آوری


ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساره جوانمردی به واسطه عملکرد قابل تحسینش در بازی های پارالمپیک و به ویژه دو قهرمانی در بازی های 2016 ریو و رکوردشکنی در بازی های 2020 توکیو، لقب ملکه تپانچه را یدک می کشد.

این ملی پوش تیراندازی بعد از هت تریک در بازی های توکیو جایگاهش را در صف مدعیان قهرمانی در هانگژو تثبیت کرد با این حال طی دو سال گذشته به خاطر غیبت های ممتد و ادامه دارش در اردوهای تیم ملی، بیشترین دغدغه و سوال را پیرامون وضعیت خود ایجاد کرد.

ساره جوانمردی مرداد سال گذشته برای آخرین بار تیم ملی پاراتیراندازی را در مسابقات همراهی کرد.

او بعد از شکست دور از انتظاری که در جام جهانی کره جنوبی مقابل نسرین شاهیِ جوان داشت و به نایب قهرمانی بسنده کرد، در مسابقات قهرمانی جهان (آبان - امارات) اصلا شرکت نکرد.

تا پیش از این غیبت عجیب، اختلاف نظر با سرمربی تیم ملی در مورد این ملی پوش پاراتیراندازی مطرح بود اگرچه تغییر ترکیب کادر فنی و بازگرداندن آن به حالت قبل تغییری در رویکرد جوانمردی ایجاد نکرد و او با وجود بازگشت حسین امیری به کادر فنی (شهریور 1401) کماکان تمرینات انفرادی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «ملکه» با پرچمداری کاروان ایران/ ابهام در تداوم مدال آوری

بازگشت «ملکه» با پرچمداری کاروان ایران/ ابهام در تداوم مدال آوری