مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-26اقتصادي

مدیران ادارات و بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند


فرماندار شبستر با اشاره به اهمیت موضوع مهار تورم و رشد تولید خواستار پیگیری جدی دستگاه ها در جهت ایجاد اشتغال پایدار شد و گفت: مدیران ادارات و بانک ها برای پرداخت تسهیلات همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مطهری ظهر دوشنبه در نشست گروه کاری بازار کار شبستر، ضمن تاکید بر تداوم اعطای تسهیلات به بخش صنعت، کشاورزی و خدمات خواستار همراهی و تعامل بیشتر مدیران بانک ها در موفقیت و به ثمر رساندن این هدف بزرگ وموثر شد.

در این جلسه که با محوریت جذب تسهیلات اشتغال برگزار شد، فرماندار شبستر تصریح کرد: کلیه دستگاه های متولی اشتغال و بانک های عامل در امر اشتغالزایی و جذب تسهیلات حوزه اشتغال نهایت همکاری و مساعدت را بعمل آورند.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شبستر به دستگاه های اجرایی تاکید نمود: جهت جذب صددرصدی اعتبارات تسهیلات بند ب تبصره 16 و اعتبارات مربوط به مشاغل خانگی تلاش نمایند.

فرماندار شهرستان شبستر با بیان اینکه برای رسیدن به مسیر توسعه باید زیرساخت های سرمایه گذاری را فراهم آوریم، افزود: دستگاه های اجرایی باید برای رفع موانع سرمایه گذاری و رسیدن به توسعه باید با سرمایه گذاران ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ادارات و بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند

مدیران ادارات و بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند