مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-15اجتماعي

خروجی فاضلاب 12 واحد صنعتی در بهارستان نمونه برداری شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از بررسی وضعیت زیست محیطی 12 واحد مستقر در حوزه استحفاظی، با نمونه برداری از خروجی فاضلاب و پساب آنها در هفته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی جودکی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان این اداره ضمن پایش واحدهای مستقر در شهرستان به منظور بررسی وضعیت عملکرد زیست محیطی این واحدها در بخش هایی چون مدیریت پسماند، آلودگی آب و خاک و هوا نسبت به نمونه برداری از خروجی فاضلاب و پساب 12 واحد اقدام کردند.

وی با بیان اینکه طی نمونه برداری صورت گرفته، وضعیت چهار واحد آبکاری، دو واحد غذایی، دو واحد شستشو و آسیاب پلاستیک، یک واحد دامداری، دو واحد خدماتی و یک واحد نساجی پایش شد، افزود :9 مورد از این واحدها دارای سیستم تصفیه فاضلاب بوده که نمونه برداری به منظور نظارت بر عملکرد مناسب این سیستم ها صورت پذیرفته است.

جودکی در ادامه اظهار داشت: این نمونه ها به منظور آنالیز به آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ارسال شد و در صورت مغایرت نتایج با استانداردهای ملاک عمل برای واحدهای آلاینده اخطاریه صادر و ابلاغ خواهد شد تا در مهلت اعطایی نسبت به بهبود وضعیت زیست محیطی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی فاضلاب 12 واحد صنعتی در بهارستان نمونه برداری شد

خروجی فاضلاب 12 واحد صنعتی در بهارستان نمونه برداری شد