مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-15ورزشي

طرح «مانا» در 20 کانون منتخب مساجد استان اردبیل اجرا خواهد شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «مانا» با همدلی و همکاری 20 کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزایش مهارت های زندگی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مانا با همکاری بهزیستی استان و کانون ها با محوریت مساجد اجرایی می شود و مهم ترین هدف آن رفع مسائل و مشکلات با روش های بارش فکری و مشارکت جمعی به همکاری دفاتر تسهیل گری است.

وی افزود: مرحله اولیه این طرح در کانون های مساجد روستایی و مناطق کم برخوردار اجرا می شود و تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل پاتوق های نوجوانانه، مشکلات پیرامونی محله را احصا و راه حل و راهکارهای مناسب فکری برای حل این معضلات را ارائه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح می تواند نقش مهمی در انگیزه دهی به نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آن ها در مطالبه گری از دستگاه های اجرایی و مشارکت در خدمات عمومی را داشته و زمینه ساز مشارکت آن ها در افزایش ظرفیت های مختلف باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، بیان کرد: این طرح با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مانا» در 20 کانون منتخب مساجد استان اردبیل اجرا خواهد شد

طرح «مانا» در 20 کانون منتخب مساجد استان اردبیل اجرا خواهد شد