مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-10اقتصادي

فعالیت 80 جایگاه CNG در کرمانشاه/ وضعیت مطلوبی داریم


به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، در سطح استان حدود 80 جایگاه CNG داریم که از نظر تعداد جایگاه ها نسبت به بسیاری از استان های دیگر وضعیت کرمانشاه مطلوب است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، در سطح استان حدود 80 جایگاه CNG داریم که از نظر تعداد جایگاه ها نسبت به بسیاری از استان های دیگر وضعیت کرمانشاه مطلوب است.

ناصر حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در کرمانشاه شرایط مطلوبی از نظر تعداد جایگاه های CNG داریم، گفت: در شهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان بیش از 30 جایگاه و در سایر شهرهای بزرگ سه تا پنج جایگاه و در شهرهای کوچک نیز حداقل یک جایگاه را داریم.

وی ادامه داد: چنانچه همه این جایگاه ها به صورت همزمان فعال بوده و در مرحله تعمیرات و یا اورهال نباشند، کمبودی برای تامین سوخت CNG مردم وجود ندارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین از آمادگی برای تامین گاز مورد نیاز جایگاه های جدید در صورتی که متقاضی وجود داشته باشد نیز خبر داد و عنوان کرد: البته در شرایط کنونی در مجموع راه اندازی یک جایگاه جدید خیلی برای سرمایه گذاران جذابیت ندارد، زیرا هزینه آن بالا بوده و اکنون برای ایجاد یک جایگاه بین 10 تا 20 میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 80 جایگاه CNG در کرمانشاه/ وضعیت مطلوبی داریم

فعالیت 80 جایگاه CNG در کرمانشاه/ وضعیت مطلوبی داریم