مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-16سياسي

نظرات نمایندگان مخالف و موافق تشکیل وزارت بازرگانی


در حالی کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد که موافقان، تشکیل این وزارت خانه را امری مهم و در راستای کنترل و تنظیم گری بازار بیان کردند و در مقابل مخالفان، - در حالی کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد که موافقان، تشکیل این وزارت خانه را امری مهم و در راستای کنترل و تنظیم گری بازار بیان کردند و در مقابل مخالفان، تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزرات بازرگانی را آدرس غلطی برای مهار تورم عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان بررسی کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی به عنوان اولین مخالف گفت: در دولت قبلی 4 بار موضوع وزارت بازرگانی مطرح شد اما مجلس دهم با آن مخالفت کرد.

انتظار می رود امروز هم مجلس با این موضوع محالفت کند.

وی توضیح داد: ما بیشترین ادغام و تفکیک وزارتخانه ها را داشته ایم چون به اسم اصلاح ساختار به دنبال ادغام و تفکیک هستیم حال اینکه این بازی اسامی و عناوین است و برای بهبود امور نیازی به ادغام و تفکیک نیست.

ابوترابی تفکیک وزارت بازرگانی را کار اشتباهی دانست و گفت: برای تفکیک وزارت بازرگانی 5 سال زمان لازم است و برآورد مرکز پژوهش ها هم حکایت از این دارد که برای تفکیک 5 هزار میلیارد تومان هزینه لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات نمایندگان مخالف و موافق تشکیل وزارت بازرگانی

نظرات نمایندگان مخالف و موافق تشکیل وزارت بازرگانی