مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-20اقتصادي

گواهی سپرده نفتی ابزاری شفاف برای سرمایه گذاری مردم


سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: مردم باید در سرمایه گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت های کشور استفاده کنند.

- به گزراش خبرگزاری مهر ، سید حمید حسینی سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی درباره گواهی سپرده نفت خام و فرصت جدید سرمایه گذاری با سپرده نفتی به بورسان گفت: مردم باید در سرمایه گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت های کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از صاحبان سرمایه در حال حاضر به خرید گواهی سپرده نفتی فکر می کنند، عنوان کرد: در حال حاضر موضوع مهم برای گواهی سپرده نفت خام بستگی بسیار به اعتماد مردم، راه های جلب اعتماد، خرید اوراق و مشارکت در سرمایه گذاری آنها برمی گردد.

حسینی ادامه داد: با توجه به تجربه موفق بورس کالا و انرژی در زمینه گواهی سپرده، بهتر است اعتماد مردم را برای سرمایه گذاری در این زمینه بیش از پیش جلب کرده و مردم را به نفت نزدیک کرده و از ظرفیت های آن استفاده کنیم.

وی با تاکید به اینکه در زمینه گواهی سپرده نفت خام نیاز به بازاری شفاف هستیم، اظهار کرد: بازاری شفاف برای این بهره مندی از این گواهی به طور قطع به نفع مجموعه نفت خواهد بود و به نظر می رسد اگر رسانه ها همراهی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی سپرده نفتی ابزاری شفاف برای سرمایه گذاری مردم

گواهی سپرده نفتی ابزاری شفاف برای سرمایه گذاری مردم