مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-10سياسي

لزوم ترغیب دانش آموزان لرستانی به سمت رشته های فنی و حرفه ای


دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش لرستان بر لزوم ترغیب دانش آموزان این استان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید میر ساکی امروز دوشنبه در جلسه ستاد ثبت نام آموزش وپرورش لرستان، اظهار داشت: بیش از 600 بازدید از ستادهای ثبت نام استان و پیگیری مکتوب نقاط ضعف و قوت شناسایی شده است.

وی گفت: در این بازدیدها، ساماندهی همه مدارس استان برای ثبت نام دانش آموزان به نحو احسن، توجیه و آگاه سازی رؤسا و معاونین ادارات و مدیران مدارس با برگزاری جلسات متعدد حضوری و وبینار توسط ستاد، ساماندهی سرویس مدارس، توجیه مدیران برای رعایت محدوده جغرافیایی مدارس در هنگام ثبت نام، برگزاری نمایشگاه برای ترغیب دانش آموزان و والدین به رشته های فنی و حرفه و کار و دانش در راستای هدایت تحصیلی، نصب آگهی QR کد مدارس بر روی تابلو اعلانات مدرسه جهت نظرسنجی مورد تأکید قرار گرفت.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش لرستان با اشاره به استقرار این ستاد در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات و برنامه ریزی روزانه و حضور معاونین و اعضای کارگروه ستاد ثبت نام در اداره کل آموزش وپرورش استان، افزود: شماره تلفن 06633405004 در مرکز استان آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و پاسخ گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مراجعین و اولیای دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترغیب دانش آموزان لرستانی به سمت رشته های فنی و حرفه ای

لزوم ترغیب دانش آموزان لرستانی به سمت رشته های فنی و حرفه ای