مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-18سياسي

تعداد فوتی های حج 1402 اعلام شد/ بازگشت 65 هزار زائر به ایران


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه برخی اقدامات برای اولین بار در حج امسال به اجرا در آمد بر ضرورت بازخورد گیری از برنامه های جدید حج امسال تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمواره تاکید داشته است که تغییر در برنامه ها در روند فعالیت سازمان حج و زیارت ، مرکز پزشکی و بعثه نباید خللی ایجاد کند، اظهار داشت: الفبای مدیریت اختیارات مدیران است و اگر مدیری اختیار نداشته باشد، نمی تواند وظایف و مسئولیت های خود را انجام دهد.

وی همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان حج و زیارت، مرکز پزشکی و بعثه برای اعزام زائر بیشتر در حج 1402 تقدیر کرد و گفت: این روند با تدبیر همگان و خرد جمعی اتفاق افتاد و موجب شد امسال 5 کاروان زائر بیشتر مشرف شوند.

در ادامه این جلسه سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت از پیگیری صورت گرفته در خصوص برخی دغدغه های زائران و مشکلات هتل ها گزارش داد و به از سرگیری پروازهای سوریه بعد از توقف حدود یک سال از فردا (چهارشنبه) از تهران به مقصد دمشق خبر داد.

غلامرضا رضایی رییس ستاد عملیات حج نیز در خصوص روند پروازهای بازگشت حجاج به کشور گزارش داد و گفت: در حال حاضر 33 هتل مکه از زائر خالی شده و امروز نیز 9 هتل دیگر تخلیه می شود و تعداد هتل هایی که زائران ایرانی در آن اسکان دارند به 32 عدد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد فوتی های حج 1402 اعلام شد/ بازگشت 65 هزار زائر به ایران

تعداد فوتی های حج 1402 اعلام شد/ بازگشت 65 هزار زائر به ایران