مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-07سياسي

نوکری مردم، از وظایف مسؤولان است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مسؤولان به عنوان خدمتگزاران نظام و مردم در قبال مردم و خون شهدا وظایفی دارند، گفت: نوکری مردم آنهم به صورت شبانه روزی از وظایف مسؤولان در نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر دشمنی دشمنان در 44 سال گذشته به اشکال گوناگون اظهار کرد: توطئه دشمنان علیه ایران با جنایات متعدد همراه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم هوشیاری لازم در قبال توطئه های دشمنان گفت: مردم ایران همواره پای کار بوده و هیچ وقت در مقابل دشمن کوتاه نیامدند.

وی به ادعای دشمنان مبنی بر برگزاری جشن کریسمس در ایران افزود: دشمن غافل است که این انقلاب صاحب دارد از این رو است که بالغ بر 220 هزار خانواده در راه انقلاب ایران ایثارگری کرده و فرزندان خود را تقدیم این انقلاب کرده اند.

وی به ایستادگی و مقاومت مردم ایران در مقابل توطئه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: یکی از دلایل این مقاومت حرمت خون شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان به عنوان خدمتگزاران نظام و مردم در قبال مردم و خون شهدا وظایفی دارند، تصریح کرد: نوکری مردم آنهم به صورت شبانه روزی از وظایف مسؤولان در نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوکری مردم، از وظایف مسؤولان است

نوکری مردم، از وظایف مسؤولان است