مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-17حوادث

پس از 23روز جسد جوان غرق شده در دریاچه زریبار پیدا شد


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان گفت: در تاریخ سوم تیرماه وقوع یک مورد غرق شدگی، در دریاچه زریبار مریوان به اطلاع سامانه 125 سازمان آتش نشانی این شهر رسید.

- ایسنا/کردستان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان گفت: در تاریخ سوم تیرماه وقوع یک مورد غرق شدگی، در دریاچه زریبار مریوان به اطلاع سامانه 125 سازمان آتش نشانی این شهر رسید.

  بختیار سعیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم های عملیاتی سریعاً در محل حادثه حاضر شدند و غواصان تلاش خود را برای یافتن مرد غرق شده آغاز کردند.

وی افزود: به دلیل وسعت محدوده عملیات و نیز عدم اطلاع از محل دقیق فرد غرق شده جستجو به طول انجامید و در نهایت پس از گذشت 23 روز توانستیم جسد را از آب خارج کنیم.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان، با اشاره به طولانی شدن عملیات جستجو تشریح کرد: فرماندار مریوان پس از گذشت چهار روز، جلسه فوق العاده ای را تشکیل داد و رییس جمعیت هلال احمر را به عنوان فرمانده تیم جستجو و سازمان آتش نشانی را به عنوان مسئول تهیه تجهیزات لازم انتخاب کرد.

سعیدی افزود: پس از گذشت 23روز از این حادثه در روز 25 تیرماه تیم آتش نشانان غواص، پس از غوص زنی های متعدد موفق شدند جسد بی جان جوان غرق شده را از زیر سکوی نیزارها به بیرون از آب انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 23روز جسد جوان غرق شده در دریاچه زریبار پیدا شد

پس از 23روز جسد جوان غرق شده در دریاچه زریبار پیدا شد