مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-19حوادث

طرح فتح 3 در سمنان اجرا شد/ دستگیری 72 سارق


فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه در استان خبر داد و گفت: دستگیری 72 سارق و مالخر در زمره بخش های این طرح بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه برای مقابله با جرایم در استان خبر داد و ابراز کرد: در این طرح 72 سارق و مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه تأمین و ارتقا امنیت و آرامش در جامعه محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: پنج باند سارقان حرفه ای در مدت اجرای طرح طی سال جاری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش 15 درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت: افزایش 10 درصدی کشف پرونده های سرقت در طرح فتح سه نسبت به طرح رعد دو، محقق شده که نشان از تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی می دهد.

موقوفه ای با بیان اینکه 428 کیلوگرم مواد مخدر در این طرح در سراسر استان کشف شد، گفت: 158 نفر در این ارتباط دستگیر و 48 دستگاه خودرو و موتورسیکلت ضبط شد.

وی از دستگیری و فروپاشی چهار باند اراذل و اوباش در استان سمنان که برای مردم مزاحمت هایی را ایجاد کرده بودند، طی اجرای طرح فتح سه خبر داد و گفت: 14 قبضه اسلحه جنگی و شکاری از این افراد کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فتح 3 در سمنان اجرا شد/ دستگیری 72 سارق

طرح فتح 3 در سمنان اجرا شد/ دستگیری 72 سارق