مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-24اقتصادي

مردم الگوی مصرف را رعایت کنند، مشکلی برای تأمین آب نخواهیم داشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: اصلاح شبکه آبرسانی یکی از راهکارهای مدیریت مصرف آب است که سال گذشته 41 کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در منطقه کاشان اصلاح شد که یک درصد از منابع آب حفظ می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: اصلاح شبکه آبرسانی یکی از راهکارهای مدیریت مصرف آب است که سال گذشته 41 کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در منطقه کاشان اصلاح شد که یک درصد از منابع آب حفظ می شود.

محمدرضا اسدی، امروز(شنبه، 3 تیر) در نشست خبری به مناسبت هفته صرفه جویی مصرف آب، اظهار کرد: دشت کاشان از شرایط هشدار گذشته و پیامدهای بحران شدید آب و برداشت بی رویه آب در زندگی مردم به صورت فرونشست زمین و خرابی ساختمان ها خودنمایی می کند.

وی افزود: منطقه کاشان در شرایط بحران شدید خشکسالی قرار دارد و متوسط بارندگی در سال آبی جاری 82 میلی متر بوده که نسبت به متوسط بلندمدت 28 درصد کاهش داشته و همه ما وظیفه داریم این شرایط را مدیریت کرده و به شیوه مؤثر از آب استفاده کنیم.

اسدی تصریح کرد: دشت کاشان علاوه بر بحران میزان منابع آب، دچار کاهش کیفیت آب است که اگر با آب زاینده رود مخلوط نشود کیفیت مناسبی برای آشامیدن ندارد و این شرایط هر روز بدتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم الگوی مصرف را رعایت کنند، مشکلی برای تأمین آب نخواهیم داشت

مردم الگوی مصرف را رعایت کنند، مشکلی برای تأمین آب نخواهیم داشت