مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12بين الملل

لبنان علیه رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کرد


دولت لبنان پیرامون الحاق بخش شمالی شهرک الغجر توسط رژیم صهیونیستی علیه این رژیم به سازمان ملل شکایت کرد و خواهان خروج بی قید و شرط آن از تمامی اراضی اشغالی لبنان شد.

- دولت لبنان پیرامون الحاق بخش شمالی شهرک الغجر توسط رژیم صهیونیستی علیه این رژیم به سازمان ملل شکایت کرد و خواهان خروج بی قید و شرط آن از تمامی اراضی اشغالی لبنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم نوشت، وزارت خارجه لبنان به هیئت دائم خود در سازمان ملل دستور داد، درمورد الحاق بخش شمالی شهرک الغجر توسط رژیم صهیونیستی علیه این رژیم به دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت شکایت کند؛ اقدامی که نقض آشکار و خطرناکی است و به دیگر اقدامات غیرقانونی روزانه و مستمر رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت لبنان و قطعنامه شماره 1701 افزوده می شود.

این وزارتخانه خواست، این اقدام غیرقانونی عامدانه پیرامون حاکمیت لبنان محکوم و رژیم صهیونیستی فورا و بدون هیچ گونه قید و شرطی از سراسر اراضی اشغالی لبنان خارج شود.

از سوی دیگر، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان با سفیران چین و ژاپن تحولات اخیر در جنوب لبنان، نقض قطعنامه شماره 1701 توسط رژیم صهیونیستی و تصمیم تمدید ماموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) را بررسی کرد که شورای امنیت اواخر ماه اوت قرار است حکم تمدید ماموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان علیه رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کرد

لبنان علیه رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کرد