مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:172023-07-14سياسي

مسئولان توجه بیشتری به بازنشستگان داشته باشند


وعده هایی مربوط به یکسان سازی حقوق بازنشستگان داده شده که امیدواریم به این وعده ها عمل شود و مسئولان ضمن توجه بیشتر به بازنشستگان، - اردستان-امام جمعه اردستان گفت: وعده هایی مربوط به یکسان سازی حقوق بازنشستگان داده شده که امیدواریم به این وعده ها عمل شود و مسئولان ضمن توجه بیشتر به بازنشستگان، منزلت آنان را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: بنابر آیات و روایات، هر دردی درمان دارد و درمان گناه نیز توبه کردن است، یکی از برنامه های افراد باتقوا توبه و بازگشت به خدا است و امید می رود همه افراد توبه خالص را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است، افزود: هنگامی که در جامعه معضل های مختلفی همچون بی حجابی، فساد و نظایر آن رواج پیدا می کند، همه افراد در برابر این معضل ها وظیفه دارند که امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند تا جامعه از معضل رهایی یابد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: امروز روز خانواده و تکریم بازنشستگان است بنابراین خوب است که خانواده حضرت علی ( ع) را به عنوان الگو برای خود قرار دهیم همچنین خانواده جایگاه باارزشی دارد و در نزد خداوند ازدواج برای تشکیل خانواده محبوب تر از هر چیز دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان توجه بیشتری به بازنشستگان داشته باشند

مسئولان توجه بیشتری به بازنشستگان داشته باشند