مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-02فرهنگي

«سوران»درشبکه خانگی سر از ترکیه درمی آورد/تلویزیون یاتنور نانوایی


عوامل سریال «سوران» ضمن اشاره به جذابیت های پرداخت به قهرمانان ملی و چالش های آن، به آسیب شناسی ساخت سریال در پلتفرم های شبکه نمایش خانگی و البته نقد نگاه برخی مدیران تلویزیونی پرداختند.

- عوامل سریال سوران ضمن اشاره به جذابیت های پرداخت به قهرمانان ملی و چالش های آن، به آسیب شناسی ساخت سریال در پلتفرم های شبکه نمایش خانگی و البته نقد نگاه برخی مدیران تلویزیونی پرداختند.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- محمد صابری، عطیه موذن: تاریخ معاصر و وقایع انقلاب لبالب است از اتفاقات و شخصیت هایی که هر یک می تواند سوژه یک داستان پرکشش دراماتیک باشد.

قصه هایی که هم شخصیت هایشان قهرمان زمینی و دست یافتنی هستند و می توان از روی دست آنها زندگی کردن، مدیریت کردن و حتی مبارزه را آموخت و هم می توان از تاریخی گفت که بر این سرزمین رفته است.

قصه ها و قهرمانانی که هر بار سراغ مابه ازاهای واقعی رفته اند، جزو آثار پرمخاطب تلویزیون و سینما هم شده اند و مخاطب را به تماشای ماجراها و آدم های واقعی در قاب نشانده و میخکوب کرده است.

سوران یکی از همین داستان های واقعی است که این روزها از قاب تلویزیون و شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

قصه ای که اگرچه سعی دارد از اسامی و روایت های نعل به نعل دوری کند اما اصل شخصیت را حفظ کرده و اقتباس آزادی از کتاب عصرهای کریسکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوران»درشبکه خانگی سر از ترکیه درمی آورد/تلویزیون یاتنور نانوایی

«سوران»درشبکه خانگی سر از ترکیه درمی آورد/تلویزیون یاتنور نانوایی