مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-27سياسي

سرلشکر جعفری: می توانیم با حضور مردم مشکلات مستضعفین را ریشه کن کنیم


مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) گفت: اگر بتوانیم حداقل درصد قابل توجهی از مردم را در حل مسائل اجتماعی به میدان بیاوریم مشکلات مستضعفین ریشه کن و محرومیت و فقر مهار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، طی مراسمی به مناسبت تقدیر از فعالان بیانیه گام دوم و سخنان راهبردی مقام معظم رهبری در تاریخ اول خردادماه سال 98 در حوزه به میدان آوری مردم، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیهالله الاعظم(عج) از مجاهدت فعالان نهضت اجتماعی جوانان استانی تقدیر کرد.

سرلشکر جعفری با اشاره به نقش جوان مومن متعهد انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی، تکرار شخصیت های مجاهد گام اول را از ضرورت های 40سال دوم انقلاب دانست و افزود: از شاخص های این شخصیت ها ایمان و توکل به خدا، ایمان به مردم، اراده مردم، فکر مردم و خواست مردم است که همه این موارد در مکتب امام از فرض های اصلی حکومت است.

وی افزود: شهدا، فرماندهان و مبارزان در سال های نهضت و بعد از آن در دفاع مقدس همه تلاش خود را متمرکز بر به میدان آوری مردم قرار دادند و هرجا این کار موفق بود، انقلاب و جمهوری اسلامی دستاوردهای خوبی حاصل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: می توانیم با حضور مردم مشکلات مستضعفین را ریشه کن کنیم

سرلشکر جعفری: می توانیم با حضور مردم مشکلات مستضعفین را ریشه کن کنیم