مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-12اجتماعي

بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان در استفاده از تکنولوژی های نوین تصفیه فاضلاب


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از پایش مستمر واحدهای صنعتی و خدماتی در خصوص نحوه مدیریت فاضلاب تولیدی واحدها خبر داد و اظهار کرد: از ظرفیت های علمی شرکت های دانش بنیان در استفاده از تکنولوژی های نوین تصفیه فاضلاب استفاده می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از پایش مستمر واحدهای صنعتی و خدماتی در خصوص نحوه مدیریت فاضلاب تولیدی واحدها خبر داد و اظهار کرد: از ظرفیت های علمی شرکت های دانش بنیان در استفاده از تکنولوژی های نوین تصفیه فاضلاب استفاده می شود.

اسدالله حاتمی در گفت وگو با ایسنا گفت: در اجرای ماده 46 قانون توزیع عادلانه آب و پیشگیری از آلودگی منابع آبی، نحوه مدیریت فاضلاب واحدهای صنعتی و خدماتی به طور مستقیم توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست سطح استان مورد پایش و بررسی قرار می گیرد و واحدهای آلاینده شناسایی شده، برابر مقررات ملزم به رفع آلودگی در مهلت تعیین شده هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی افزود: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مکلفند فاضلاب تولیدی در مجموعه های خود را تا حد استانداردهای تخلیه به محیط های پذیرنده ( چاه جاذب، اراضی کشاورزی (فضای سبز و درختان غیر مثمر ) و آب های سطحی) تصفیه کنند و برابر ضوابط، تخلیه هرگونه فاضلاب خام در محیط ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان در استفاده از تکنولوژی های نوین تصفیه فاضلاب

بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان در استفاده از تکنولوژی های نوین تصفیه فاضلاب