مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-23حوادث

بازداشت بیش از 11 هزار نفر از عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان طی سال گذشته


استاندار همدان از بازداشت 11هزار و 581 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: 6500 کیلوگرم از انواع مواد مخدر نیز در سال گذشته توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

- علیرضا قاسمی فرزاد، جمعه دوم تیرماه،، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه، اظهار کرد: از 30 خردادماه تا پنجم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر است و باید از اقدامات و برنامه های انجام شده، گزارشی ارائه شود چون هر ساعت و هر روز در حال مبارزه هستیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه شش کمیته استانی در مقابله و مواجهه با این بلای فراگیر در حال مبارزه هستند، تصریح کرد: این کمیته ها با شعار همه با هم، نه به اعتیاد، یاری گر هم باشیم فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انحام شده در استان همدان برای مبارزه با مصرف مواد مخدر، مطرح کرد: مهم ترین اقدام فرهنگی ما در بحث مدارس است چون سوداگران، نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار می دهند.

یکی از اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان در این راستا آموزش 150 هزار یعنی 75 درصد دانش آموزان استان است همچنین قرار است نمایشگاهی از عکس های عبرت آموز در معرض دید این گروه قرار بگیرد.

استاندار همدان ادامه داد: 15 هزار دانشجو نیز آموزش دیدند و از فضای مجازی برای اجرای طرح های مختلف با هدف ارتقاء آگهی مردم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت بیش از 11 هزار نفر از عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان طی سال گذشته

بازداشت بیش از 11 هزار نفر از عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان طی سال گذشته