مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-03سياسي

نقش سمن ها در حوادث و بحران ها انکارناپذیر است


مدیر کل مدیریت بحران استان یزد نقش سازمان های مردم نهاد را در حوادث و بحران ها انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان قشر تاثیرگذار از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید از این ظرفیت برای ارتقا آمادگی و تاب آوری جامعه بهره برد.

- ایسنا/یزد مدیر کل مدیریت بحران استان یزد نقش سازمان های مردم نهاد را در حوادث و بحران ها انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان قشر تاثیرگذار از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید از این ظرفیت برای ارتقا آمادگی و تاب آوری جامعه بهره برد.

محمدعلی ملک زاده با حضور در دوره آموزشی کمک های اولیه سمن ها که با حضور 80 سمن برگزار شد، افزود: اداره کل مدیریت بحران با همکاری دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری در راستای ارتقا سطح آمادگی سمن ها دوره آموزشی کمک های اولیه را برگزار کرد تا سمن های فعال آمادگی بیشتری در برابر حوادث و سوانح داشته باشند.

وی افزود: بر اساس تفسیر آیات قرآن ارزش نجات یک انسان به اندازه نجات همه انسانهاست و این بالاترین پاداش برای امدادگران است.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: نقش سازمان های مردم نهاد در بخش های پیشگیری، مقابله، بازسازی و بازتوانی مشهود است و ما وظیفه داریم تا با هم افزایی و تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سمن ها در حوادث و بحران ها انکارناپذیر است

نقش سمن ها در حوادث و بحران ها انکارناپذیر است