مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:522023-07-11اجتماعي

شهردار کرمانشاه: باید مانع دفن زباله بدون بازیافت شویم


شهردار کرمانشاه با تأکید بر اجرای طرح بازیافت، گفت: باید تلاش کنیم بحث تفکیک زباله از مبدأ به یک فرهنگ در میان مردم تبدیل، تا از سرقت زباله های قابل بازیافت جلوگیری و با زباله گردی هم مقابله شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز در دیدار مدیر امل شرکت بازیافت بر تفکیک زباله از مبدأ و تداوم بازیافت زباله تأکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه کرمانشاه اولین شهر در کشور بود که بازیافت زباله و تولید کود بیوکمپوست را آغاز کرد و با این کار از دفن زباله و از بین رفتن محیط زیست جلوگیری کرد.

شهردار کرمانشاه افزود: درست است که اجرای این طرح طی سالیان گذشته فراز و فرودهای زیادی داشته، اما قطعا سود سرشاری را از جهات مختلف نصیب شهر کرمانشاه به ویژه برای آیندگان خواهد کرد.

وی با تأکید بر اجرای طرح بازیافت، گفت: باید تلاش کنیم بحث تفکیک زباله از مبدأ به یک فرهنگ در میان مردم تبدیل تا از سرقت زباله های قابل بازیافت جلوگیری و با زباله گردی هم مقابله شود، در این راستا همه بخش های شهرداری و دیگر ارگان ها و سازمان ها به ویژه دستگاه های فرهنگی و رسانه ها باید بسیج شوند تا همچون بسیاری از شهرهای پیشرفته بتوانیم از زباله استفاده بهینه کنیم و فقط به فکر دفن یا نابودی آن نباشیم چرا که هم اکنون در کشورهای پیشرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه: باید مانع دفن زباله بدون بازیافت شویم

شهردار کرمانشاه: باید مانع دفن زباله بدون بازیافت شویم