مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-24بين الملل

گفت وگوهای منطقه ای بن سلمان و السیسی در پاریس


رییس جمهور مصر و ولی عهد عربستان در فرانسه دیدار، و درباره موضوعات مهم منطقه ای و تحولات جهان عرب رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست جمهوری مصر خبر داد که دیدار دوستانه ای بین عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و محمد بن سلمان ولی عهد عربستان در پاریس و در حاشیه نشست پیمان مالی جدید جهانی صورت گرفته است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، احمد فهمی ، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر در این باره گفت: السیسی روز جمعه در پاریس، پایتخت فرانسه دیداری دوستانه با بن سلمان داشت.

طبق این گزارش، روسای جمهور دو کشور بر استحکام و تقویت روابط مصر و عربستان سعودی و افتخار به پیوندهای محبت و نزدیکی که دو ملت را به هم پیوند می دهد تاکید کرده و همچنین راه های تقویت مکانیسم های همکاری مشترک و سوق دادن آن ها به سوی افق های گسترده تر را مورد بحث قرار دادند.

به گفته سخنگوی ریاست جمهوری مصر، السیسی و بن سلمان همچنین در مورد بسیاری از پرونده های مسائل عربی، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرده اند.

 آن ها توافق کردند که به تلاش های مستمر خود برای حمایت از اقدامات مشترک جهان عرب، کمک به حل بحران ها و تحکیم پایه های ثبات، امنیت و توسعه در منطقه ادامه دهند؛ به گونه ای که منافع ملت ها و توانمندی های آن ها حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهای منطقه ای بن سلمان و السیسی در پاریس

گفت وگوهای منطقه ای بن سلمان و السیسی در پاریس