مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-27اقتصادي

همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی


شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.

- شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شرکت گرافیت وان قصد دارد زنجیره تأمین گرافیت در آمریکا را ایجاد کند که در این مسیر از کمک شرکت گرافیت کریک نیز استفاده خواهد کرد.

آنتونی هاستون، بنیانگذار و مدیرعامل گرافیت وان گفت: ما از همکاری با تیم وربک متریالز بسیار خوشحالیم، شرکتی که به عنوان پیشرو در حوزه مواد پیشرفته گرافیتی و گرافن شناخته می شود.

در حالی که اکثر تولیدات شرکت گرافیت وان به بازارهای باتری و سیستم های ذخیره سازی انرژی وسیله نقلیه الکتریکی وارد می شود، ما می دانیم که تطبیق پذیری گرافیت و گرافن فرصت هایی را برای توسعه بازارهای کاملاً جدید در بخش های تجاری و دفاعی فراهم می کند.

این برنامه های تحول آمیز همان چیزی است که ما قصد داریم با وربک متریالز روی آن کار کنیم.

جان لتو مدیرعامل شرکت وربک متریالز گفت: وربک متریالز از همکاری با تیم گرافیت وان برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد حوزه دفاعی و تجاری، هیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی

همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی