مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-02سياسي

نخستین رویداد مساله محور «اجرای عدالت» برگزار می شود


اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی حقوق کشور، جلوه های عدالت اقتصادی در قانون اساسی، نخستین رویداد مساله محور «اجرای عدالت» را برگزار می کنند.

- اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی حقوق کشور، جلوه های عدالت اقتصادی در قانون اساسی، نخستین رویداد مساله محور اجرای عدالت را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نخستین رویداد مساله محور اجرای عدالت با موضوع جلوه های عدالت اقتصادی در قانون اساسی (موانع، آسیب ها، لوازم، راهکارها) در مردادماه برگزار می شود.

عدالت اقتصادی در توزیع ثروت و درآمدهال ملی ، عدالت اقتصادی و تجلی آن در رفع فقر و هر نوع محرومیت ، عدالت اقتصادی و تحقق آن در ارتباط با اقشار خاص ، عدالت در تامین وسایل کار و اشتغال ، عدالت در توزیع امکانات در سطح کشور و تامین رفاه ، عدالت در بهره ، عدالت در توزیع فعالیت و عدالت مالیاتی از جمله محورهای برگزاری این رویداد است.

برای ثبت نام و ارسال ایده جهت شرکت در این رویداد تا اول مردادماه زمان در نظر گرفته شده است و هفته اول مرداد زمان داوری اولیه و هفته دوم آغاز دوره توانمدسازی، هفته دوم شهریور داوری مرحله دوم و هفته دوم و سوم مهرماه زمان مناظره گروه های برگزیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد مساله محور «اجرای عدالت» برگزار می شود

نخستین رویداد مساله محور «اجرای عدالت» برگزار می شود