مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:522023-07-11سياسي

بی تفاوتی مسئولان و دود بیماری زایی که میهمان هر روز صبح مردم دهدشت است


علی رغم جلسات متعدد برای ساماندهی سایت زباله دهدشت، اما تاکنون این انتظار از مسئولان به سر نیامده و دود سرطان زای ناشی از سوزندان زباله ها هر روز صبح مهمان تنفس مردم دهدشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه؛ مخاطرات زیست محیطی سایت زباله دهدشت بارها در رسانه ها خبرساز شد اما متأسفانه همتی از سوی مسئولان متولی تاکنون دیده نشده است.

 دود سرطان زای ناشی از سوزاندن زباله ها به شهر دهدشت نفوذ کرده و هر روز صبح مهمان تنفس مردم این شهر است و علاوه بر نارضایتی شهروندان از این معضل خصوصا در فصل گرما، باعث انواع بیماری قلبی، ریوی و تنفسی برای مردم شهر و روستاهای اطراف شده است.

این معضل سال هاست که به قوت خود باقی مانده و علی رغم جلسات متعدد برای جانمایی جدید سایت زباله، اما تصمیم گیری متولیان امر برای ساماندهی آن هنوز به سر نیامده و دود سوزندان زباله ها تنفس را هر روز بر مردم تنگ تر کرده است.

در جلساتی که برگزار شد قرار شد محیط زیست چندین نقطه را مشخص کند و تحویل وزارت کشور دهد، لذا بخشدار مرکزی موظف شد به عنوان متولی جانمایی جدید را مشخص کند اما تاکنون هیچ خبری نشده و سایت زباله دهدشت به عنوان یک مسئله لاینحل به قوت خود باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی مسئولان و دود بیماری زایی که میهمان هر روز صبح مردم دهدشت است

بی تفاوتی مسئولان و دود بیماری زایی که میهمان هر روز صبح مردم دهدشت است