مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-11اجتماعي

اولین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر افتتاح شد


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر با حضور مسئولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حقدوست صبح سه شنبه در آیین افتتاح اولین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر اظهار داشت: این خانه که با هدف اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه گرایش به مواد مخدر راه اندازی شده است، شامل اتاق مشاوره، بازی های مهارتی و فکری کتابخانه، مرکز رشد و نمایشگاه دائمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این مرکز از روزهای شنبه تا چهارشنبه و در ساعات اداری، آماده ارائه خدمات به دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها است.

وی با اشاره به تحصیل 260 هزار دانش آموز در مدارس استان گفت: برای تحقق هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس، آماده راه اندازی خانه یاریگران در همه شهرستان ها و مناطق در صورت تأمین اعتبار هستیم.

حقدوست با بیان اینکه اطلس آسیب های اجتماعی در 18 شهرستان و منطقه استان تدوین شده است، افزود: در این خانه، مهارت های ده گانه با هدف توانمندسازی دانش آموزان در معرض آسیب های اجتماعی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 موشن گرافی با موضوع پیشگیری از گرایش به اعتیاد تولید شده و آماده انتشار عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر افتتاح شد

اولین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر افتتاح شد