مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-19سياسي

هیئت های نوجوانان در مناطق 22گانه تهران فعال می شوند


طرح راه اندازی و فعال سازی هیأت های نوجوانان نسبت به راه اندازی، فعال سازی، شناسایی و تقویت یک هیأت متشکل از نوجوانان در مناطق 22 گانه دنبال می شود.

- مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: طرح راه اندازی و فعال سازی هیأت های نوجوانان نسبت به راه اندازی، فعال سازی، شناسایی و تقویت یک هیأت متشکل از نوجوانان در مناطق 22 گانه دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از ویژه برنامه های این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم خبر داد و گفت: شهرداری تهران ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی ایام عزای حسینی امسال را با موضوع تبیین و پیاده سازی فرهنگ حسینی در سبک زندگی شهروندان و با شعار محوری در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم برگزار می کند.

وی افزود: محوریت اصلی این برنامه ها، بهره گیری از ظرفیت هیأت ها و گروه های جهادی مردمی با تاکید بر احیا و حفظ آیین ها و رسوم سنتی و مردمی در برگزاری مجلس عزاداری برای امام حسین (ع) است.

زیبایی نژاد از توجه ویژه به نوجوانان برای برپایی مجالس عزای حضرت اباعبدالله خبر داد و گفت: رویکرد امسال ما در اداره کل فرهنگی، توسعه هیأت های دانش آموزی و نوجوانان است؛ بر این اساس برنامه ویژه امسال محرم در شهرداری تهران، حمایت از فعال سازی و راه اندازی هیأت های نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های نوجوانان در مناطق 22گانه تهران فعال می شوند

هیئت های نوجوانان در مناطق 22گانه تهران فعال می شوند