مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-12دانش

آغاز همکاری شهرک های صنعتی و دانشگاه علمی کاربردی فارس


طی جلسه ای، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس، تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

- ایسنا/فارس طی جلسه ای، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس، تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس چهارشنبه 21 تیرماه در آیین مبادله تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، بیان کرد: برای تقویت و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت وارائه آموزش های مهارتی به دانش آموختگان دانشگاهی و متقاضیان اشتغال در واحدهای صنعتی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی فارس و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان منعقد شد.

سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه تحقق عینی و عملی ارتباط بین صنعت و دانشگاه در راستای توانمند سازی بخش صنعت و رفع مشکلات این بخش از راهبردهای اصلی این شرکت است، گفت: با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی فارس، به دنبال دستیابی این هدف مهم هستیم.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به تاکیدات و پیگیری های استاندار فارس، بستر مناسبی برای تعامل بیشتر بین صنعت و دانشگاه در فارس فراهم شده و مجموعه شهرک های صنعتی استان نیز خود را مکلف می داند با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، شرایط لازم برای تحقق این هدف فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری شهرک های صنعتی و دانشگاه علمی کاربردی فارس

آغاز همکاری شهرک های صنعتی و دانشگاه علمی کاربردی فارس