مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-10اقتصادي

آذربایجان شرقی عقب ماندگی در حوزه مسکن ندارد


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان هیچ عقب ماندگی درحوزه مسکن ندارد، افزود: در تامین زمین نهضت ملی مسکن در استان با چالشی مواجه نیستیم و برای سایر متقاضیان نیز تامین زمین انجام می شود.

- امیر بخشی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش همکاران در حوزه راه و شهرسازی توانستیم در واگذاری قطعات گروهی و انفرادی طرح نهضت ملی مسکن رتبه 16 را از آن خود کنیم.

با توجه به سیاست طرح تشویقی در بافت فرسوده شهری تبریز که از استقبال خوب شهروندان برخوردار بوده و با برنامه ریزی ویژه ای که به عمل آمده است، در حوزه بازآفرینی نیز توانسته ایم به رتبه پنجم کشوری دست یابیم.

وی اظهار کرد: باید حمایت های بیشتری در زمینه بافت های فرسوده انجام شود تا شهروندان بتوانند از خدمات بیشتری برای بازسازی این بافت ها استفاده کنند.

بخشی زاده خاطرنشان کرد: تامین زمین در این استان شرایط مناسبی دارد و با استفاده از روش های گوناگون از جمله الحاق اراضی به محدوده شهرها و شهرک سازی، زمین مورد نیاز برای متقاضیان تا حد زیادی تامین شده است که در این زمینه هم توانستیم در خصوص تحویل زمین رتبه هفتم کشوری را کسب کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص واگذاری 150 قطعه زمین مسکونی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز گفت: در آذربایجان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی عقب ماندگی در حوزه مسکن ندارد

آذربایجان شرقی عقب ماندگی در حوزه مسکن ندارد