مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-25اقتصادي

کیفیت و ساعات کاری نانوایان شفت رصد می شود


فرماندار شفت از تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: رصد ساعت کار نانوایی ها، زمان پخت نان، قیمت و کیفیت نان و وضعیت بهداشتی با جدیت در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه فوق العاده کارگروه آرد و نان شهرستان شفت اظهار کرد: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی ها در شهرستان شفت تشدید می شود، بیان کرد: با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد خواهد شد و برای واحدهای صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گفته می شود.

نقدی با اشاره به اثرات مثبت هوشمندسازی عرضه نان اضافه کرد: هوشمندسازی توزیع نان جلوی بسیاری از تخلفات و قاچاق در این بخش را گرفت.

فرماندار شفت بر لزوم تشویق نانوایی ها و واحدهای خبازی در تولید نان مطلوب تاکید کرد و افزود: باید از دانش و تجارب این واحدها به عنوان الگو در پخت و فرآوری نان شهرستان استفاده شود.

وی از تعطیلی خودسرانه نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: نانوایانی که واحدهای خود را خودسرانه تعطیل کنند، مشمول برخورد قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت و ساعات کاری نانوایان شفت رصد می شود

کیفیت و ساعات کاری نانوایان شفت رصد می شود