مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-27سياسي

نقش جشنواره فارابی در ارزیابی کیفیت علوم انسانی در کشور


رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم گفت: هرساله جشنواره فارابی ارزیابی مستندی را از وضعیت کیفیت علوم انسانی در کشور ارائه نموده و ضعف ها را به مسئولان گوشزد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فارابی، جلسه شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی به ریاست عبدالحسین کلانتری دبیر جشنواره و نماینده ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حضور اعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد.

در این جلسه که در محل پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم برپا شد، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی بیان کرد: جشنواره بین المللی فارابی بی تردید مهمترین رویداد علمی دانشگاهی و حوزوی است که در هر سال در عالی ترین سطح برگزار می شود.

رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی افزود: کیفیت بخشی به علوم انسانی، ایجاد نشاط و سرزندگی در فضای علمی، کمک به ایجاد جو مثبت رقابتی و پاسداشت و تکریم اساتید و محققان نظریه پردازان و نوآوران از جمله کارکردهای جشنواره بین المللی فارابی به شمار می رود.

غلامی ادامه داد: با عنایت به اینکه هر ساله قریب به سه هزار اثر برای داوری در جشنواره ثبت نام می شود با جرئت می توان گفت عملیات داوری این آثار یا فرآیند داوری این آثار با شاخص های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جشنواره فارابی در ارزیابی کیفیت علوم انسانی در کشور

نقش جشنواره فارابی در ارزیابی کیفیت علوم انسانی در کشور