مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-04سياسي

آیت الله بهجت هر روز زیارت جامعه کبیره را می خواند


آیت الله بهجت نیز هر روز در تشرف به حرم حضرت معصومه (س) زیارت جامعه کبیره را می خواندند و همه اولیا و بزرگان بر خواندن آن مقید بودند و حیف است ما شیعه باشیم و از این هدیه غافل باشیم.

- آیت الله بهجت نیز هر روز در تشرف به حرم حضرت معصومه (س) زیارت جامعه کبیره را می خواندند و همه اولیا و بزرگان بر خواندن آن مقید بودند و حیف است ما شیعه باشیم و از این هدیه غافل باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در مراسم جشن دهه ولایت که در مسجد فائق تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام از نعمت های بزرگ و ارزشمند باطنی است، گفت: ما دو نوع نعمت داریم که شامل نعمت های ظاهری و نعمت های باطنی است که نعمت های ظاهری قابل مشاهده هستند، اما نعمت های باطنی نیاز به دقت و تفکر در شناخت دارند.

وی ادامه داد: انسان باید نعمت را اول بشناسد تا بتواند شکر آن را به جا بیاورد و اگر شکر نعمت را به جا آورد، خداوند وعده داده که آن نعمت را برای او حفظ می کند و بر آن نعمت می افزاید.

وی به دعایی از امام رضا علیه السلام در شکر نعمت اشاره و بیان کرد: امام رضا علیه السلام در روایتی فرمودند هیچ گاه به نعمت ها و خیر در زندگی مغرور نشوید که خدا آن را از شما می گیرد! به همین دلیل ما باید شکر نعمت ها را به جا بیاوریم که خدا آن را از ما نگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله بهجت هر روز زیارت جامعه کبیره را می خواند

آیت الله بهجت هر روز زیارت جامعه کبیره را می خواند