مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-09اجتماعي

تبریز و پله برقی های همواره تعطیل


غیر فعال بودن اکثر پله برقی های پل های عابر پیاده در تبریز مردم این شهر را با چالش رو به رو کرده است.

- احداث و راه اندازی پل های عابر مکانیزه برای سهولت در رفت و آمد عابرین پیاده، به ویژه سالمندان، افراد کم توان و ناتوان جسمی و بیماران در کلانشهر تبریز اقدام بسیار شایسته ای در دوره های مختلف شهرداری تبریز بوده است ولی امروز متاسفانه اغلب این پله های برقی در بیشتر ایام سال تعطیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعطیلی این پله ها باعث شده که شهروندان به سختی از پله های بی حرکت که نسبت به پله های معمولی بلندتر و غیر استاندارد هستند عبور کنند که این امر گاهی موجب بروز حواث برای آنها می شود.

مردی کهنسال از شهروندان تبریز که در حال تردد از پله برقی تعطیل چهارراه آبرسان است، در رابطه با این مشکل به ایسنا می گوید: باتوجه به خرابی پله های برقی رفت وآمد مان دشوار شده و به علت ارتفاع زیاد هر یک از این پله های برقی نسبت به پله های استاندارد دچار فشار جسمی می شویم که این مورد زانو و کمر درد من را بیشتر کرده است.

خانمی که بر روی پله برقی فلکه دانشگاه تبریز در حال تردد است نیز می گوید، اگر قرار است این پله های برقی همواره خراب باشند، بهتر است از همان اول به جای اینها، پله های معمولی استاندارد ایجاد می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز و پله برقی های همواره تعطیل

تبریز و پله برقی های همواره تعطیل