مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-25اقتصادي

درمانگاه عام المنفعه هلال احمر رشت احداث می شود


اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با سرپرست هلال احمر گیلان، از احداث درمانگاه عام المنفعه هلال احمر گیلان در چهار راه میکاییل رشت برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و تأمین دارو های مورد نیاز آنان موافقت کردند.

- کارگرنیا با تأکید به اینکه شورا در تلاش است تا از هر ظرفیتی به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و کاهش آلام آنان استفاده کند افزود: خدمات عام المنفعه در این درمانگاه می تواند هزینه های زندگی شهروندان نیازمند به درمان را کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار که ظهر امروز در ساختمان شورای رشت اظهار کرد: معتقدیم هلال احمر یک نهاد برخواسته از مردم و مجموعه ای خدمات رسان است و وظایف مختلفی را در راستای نجات انسان ها به دور از هر گونه نگاه سیاسی و نژادی بر عهده دارد.

حضور نیرو های هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی و کرونا وی با بیان اینکه نیرو های پر تلاش هلال احمر در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، وقوع زلزله، سیل، کرونا همواره در راستای نجات جان انسان ها درخشان و غیر قابل انکار بوده، افزود: خدمات صادقانه این عزیزان در مجموعه هلال احمر گیلان در جمیع جهات فراموش ناشدنی است و اعضای شورای رشت به عنوان منتخبین مردم شریف این شهر خود را ملزم به همکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه عام المنفعه هلال احمر رشت احداث می شود

درمانگاه عام المنفعه هلال احمر رشت احداث می شود