مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-29اجتماعي

ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال و محدودیت ترافیکی در کندوان و هراز


در محور کندوان تردد وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 9 تیر از رودهن به سمت آمل، - ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جاده های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات حدود 2600 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های پل زنگوله و دزدبند، نشان می دهد.

وی افزود: در حال حاضر کماکان محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می شود.

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-پردیس محدوده تونل شماره یک، از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا انتهای آزادراه خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال و محدودیت ترافیکی در کندوان و هراز

ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال و محدودیت ترافیکی در کندوان و هراز