مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-11حوادث

دادستان یاسوج خبر داد: 3 متهم مسلح بازداشت شدند


متهمان پس از تفهیم اتهام، با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدندـ -  دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت متهمین مسلح، که با استفاده از سلاح سرد و گرم، اقدام به ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با سلاح کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی ملک حسینی، در این خصوص گفت: در روزهای اخیر کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از قدرت نمایی با سلاح و ضرب و جرح عمدی توسط سه نفر از مجرمین سابقه دار داشت.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی ویژه مبارزه با جرائم خشن و صدور دستورات قضایی دو نفر از آنان در شهرستان دنا و یک نفر دیگر در شهرستان بویراحمد با رصد پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان یاسوج تصریح کرد: متهمان پس از تفهیم اتهام، با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدندـ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، ملک حسینی ضمن هشدار به مخلین نظم و امنیت عمومی بیان کرد: هرگونه اقدام و یا استفاده از سلاح که باعث اخلال در نظم، ایجاد ناامنی و ارعاب شهروندان شود، خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی بوده و اشد مجازات در انتظار این گونه افراد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان یاسوج خبر داد: 3 متهم مسلح بازداشت شدند

دادستان یاسوج خبر داد: 3 متهم مسلح بازداشت شدند