مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-17اجتماعي

رصد متخلفان امتحانات نهایی به صورت هوشمند


رییس اداره سنجش اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: اگر فردی در زمان برگزاری امتحان از الگوهایی که در فضای مجازی به ویژه الگوهایی که در شبکه های اجتماعی قرار گرفته، - ایسنا/اصفهان رییس اداره سنجش اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: اگر فردی در زمان برگزاری امتحان از الگوهایی که در فضای مجازی به ویژه الگوهایی که در شبکه های اجتماعی قرار گرفته، استفاده کند و پاسخ سؤالات را بدهد، سامانه به صورت هوشمند پاسخ برگ ها را با نمونه های تقلبی آن تطبیق داده و آنهایی را که همخوانی دارد؛ شناسایی می کند.

عباس سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با توجه به اینکه تأثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون سراسری لحاظ می شود، اظهار کرد: مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آزمون ها، آزمون هایی استاندارد و با امنیت بالا برگزار می کند.

به همین دلیل تصحیح الکترونیکی جزیی از همین موارد است تا به دانش آموزان، اولیا و به طورکلی جامعه هدف آموزش وپرورش اطمینان خاطر بدهد که امتحانات نهایی به بهترین نحو و بدون تقلب و تخلف برگزار می شود.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در تصحیح الکترونیکی رصد می شود این است که اگر فردی در زمان برگزاری امتحان از الگوهایی که در فضای مجازی به ویژه الگوهایی که در شبکه های اجتماعی قرار گرفته، استفاده کند و پاسخ سؤالات را بدهد، سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد متخلفان امتحانات نهایی به صورت هوشمند

رصد متخلفان امتحانات نهایی به صورت هوشمند