مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-23اقتصادي

فرانس 24: بازار غذای حلال در فرانسه رونق بیش تری پیدا کرده است


تلویزیون فرانسه 24 در گزارشی اعلام کرد که تقاضا برای غذای حلال در فرانسه در حال رشد و عرضه نیز در حال توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی تلویزیون فرانس 24 فرانسه در گزارشی به رونق بازار محصولات غذایی حلال در این کشور پرداخت.

در این گزارش آمده است: اولین محصولات غذایی حلال در اوایل دهه اول از قرن بیست و یکم به شکل اندک و ناچیز در سوپرمارکت های فرانسه ظاهر شد و کم کم گسترش یافت تا اینکه تجار زیادی در تأسیس رستوران ها، سوپرمارکت ها، بازارهای تجاری و کارخانه های متخصص در تهیه و تولید غذای حلال مطابق با ضوابط شرعی دین اسلام سرمایه گذاری کردند.

این رسانه با اشاره به اینکه بازار جهانی محصولات غذایی دارای گواهی حلال بیش از 900 میلیارد دلار برآورد شده است، گفت: شرکت های ترکیه بخش بزرگی از  بازار حلال را در اختیار دارند و تعداد شرکت های ترکیه ای مواد غذایی که گواهی حلال دریافت کرده اند، حدود 500 شرکت است که بیش از 10 هزار محصول مختلف غذایی تولید می کنند.

فرصت های بازاریابی عالی استفان کوواکس، اقتصاددان فرانسوی از وجود فرصت های بازاریابی عالی برای محصولاتی صحبت می کند که برچسب های حلال قابل اعتماد روی آن ها دارند و می گوید که این تجارت رو به رشد 10 میلیون مشتری در فرانسه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانس 24: بازار غذای حلال در فرانسه رونق بیش تری پیدا کرده است

فرانس 24: بازار غذای حلال در فرانسه رونق بیش تری پیدا کرده است