مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-05سياسي

رادیو شهر اهواز راه اندازی شد


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از راه اندازی رادیو شهر اهواز خبر داد و گفت: رادیو شهر به مثابه پل طلایی ارتباط میان مدیریت شهری با شهروندان عمل خواهد کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از راه اندازی رادیو شهر اهواز خبر داد و گفت: رادیو شهر به مثابه پل طلایی ارتباط میان مدیریت شهری با شهروندان عمل خواهد کرد.

  سروش بزاز با اشاره به ضرورت ارتباط موثر میان مدیران شهری و شهروندان، گفت: بنا بر تاکید شهردار اهواز مبنی بر ایجاد ارتباط موثر با شهروندان پس از اقدامات مطالعاتی گسترده و در نظر گرفتن تمام ظرفیت های موجود در شهر، به برکت عید ولایت امیرالمومنین امام علی علیه السلام رادیو شهر شهرداری اهواز (استودیو صدای شهر) امروز راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نوبت پخش برنامه های رادیو شهر عنوان کرد: برنامه های این رادیو در دو بخش صبح و بعد از ظهر از شنبه تا چهارشنبه و به مدت 15 دقیقه روی آنتن می رود و پنجشنبه ها نیز برنامه پخش به صورت گفت وگو محور و با حضور مدیران شهری خواهد بود.

بزاز خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل میان مردم و شهروندان از مهمترین مسائلی است که مد نظر مجموعه مدیریت شهری بوده است و با افتتاح رادیو شهر، منتظر دریافت نظرها و پیشنهادهای شهروندان در حوزه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو شهر اهواز راه اندازی شد

رادیو شهر اهواز راه اندازی شد