مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-09سياسي

توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توسعه فضاهای کتابخانه ای و فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر و راهبردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: فقر فرهنگی در هر جامعه ای ارتباط مستقیم با افزایش بزهکاری ها و ناهنجاری های اجتماعی دارد که در این راستا توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری و مهم است.

وی با اشاره به اینکه غنای فرهنگ مطالعه در بین جوانان و نوجوانان سطح آگاهی های اجتماعی آنان را ارتقا می دهد، خاطرنشان کرد: در دادگستری اردبیل و در مواجهه با مراجعه کنندگان توصیه اکید ما بر مطالعه و اقبال عمومی از کتاب است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور چندین فقره حکم جایگزین حبس از جمله مطالعه و فعالیت فرهنگی برای جرایم سبک توسط قضات این استان خبر داد و گفت: غلبه فضای مجازی بر فرهنگ مطالعه نباید در جامعه نمود عینی داشته باشد و ضروری است تا با گسترش فضاهای کتابخانه ای مردم را به سمت این مکان های فرهنگی سوق دهیم.

کثیرلو اضافه کرد: صدور احکام جایگزین حبس در دادگستری اردبیل در دستور کار است و براساس این احکام برخی از زندانیان با حضور در کتابخانه های عمومی و مطالعه کتاب و سایر کارهای فرهنگی دوران محکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی