مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 03:552023-07-18حوادث

شلیک دقیق پلیس به سه سارق حرفه ای (فیلم)


پس از تعیقب گریز تقریبا 7 کیلومتری درنهایت مأمورین باقانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو  ومتوقف کردن خودرو ودستگیری متهمین نمودند.

-  در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق، سرقت مغازه و منزل در سطح شهرستان اهواز طی هفته های اخیر، پیگیری موضوع وشناسایی و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

رییس پلیس کلانشهر اهواز تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری 23 فاز 2 این شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، بودند که 3 نفر سرنشین خودروی 405 نقره ای رنگ را در حال بریدن کابل های برق مشاهده کردند که متهمین به محض مشاهده مأموران سوار بر خودرویشان اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: پس از تعیقب گریز تقریبا 7 کیلومتری درنهایت مأمورین باقانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو  ومتوقف کردن خودرو ودستگیری متهمین نمودند.

متهمین که از سارقین تحت تعقیب وسابقه دار میباشند در بازجویی های فنی به چندین فقره انواع سرقت اعتراف نمودند و سپس برای سیر درمان به دلیل اصابت گلوله در حین تعقیب گریز باپلیس به بیمارستان انتقال یافتند که پس از انتقال به بیمارستان احدی از سارقین به دلیل شدت جراحت تسلیم مرگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک دقیق پلیس به سه سارق حرفه ای (فیلم)

شلیک دقیق پلیس به سه سارق حرفه ای (فیلم)