مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-12سياسي

سردشت برای همیشه سندی زنده در تاریخ است


سردشت بدلیل شهدای مظلوم و جنایت هایی که استکبار در حق این مردم مظلوم روا داشت نیاز به معرفی ندارد و برای همیشه سندی زنده در تاریخ است که نقاب از چهره معاندان اسلام برداشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری سردشت گفت: سردشت بدلیل شهدای مظلوم و جنایت هایی که استکبار در حق این مردم مظلوم روا داشت نیاز به معرفی ندارد و برای همیشه سندی زنده در تاریخ است که نقاب از چهره معاندان اسلام برداشت.

باباخان اسکندری 21 تیرماه در همایش محکومیت تحریم دارویی مصدومان شیمیایی سردشت که با حضور وزیر مختار ژاپن و دستیار رییس جمهور برگزار شد با اشاره به اینکه در سال 1366 مردم بی دفاع و مظلوم سردشت مورد آماج بمب های شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفتند، اظهار کرد: از آن تاریخ تا به امروز نیز صدای مردم مظلوم سردشت به جایی نرسیده و مجامع بین المللی که داعیه حقوق بشری دارند تا به امروز سکوت کرده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش امروز مطالبه حقوق به حق مردم ایران به ویژه مردم سردشت از مجامع بین المللی است، گفت: بی شک حادثه 7 تیر1366 یادآور شجاعت ها، رشادت ها و مظلومیت های مردان و زنان قهرمان سردشتی است که برای همیشه این واقعه جنایت کارانه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردشت برای همیشه سندی زنده در تاریخ است

سردشت برای همیشه سندی زنده در تاریخ است