مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:102023-06-26سياسي

سبک زندگی اسلامی راهکار حل مشکلات زندگی مردم است


معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی زندگانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را الگویی برای جوانان معرفی کرد و گفت: تنها راهکار حل مشکلات زندگی مردم تبعیت از سبک زندگی دینی است.

- گرمی- معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی زندگانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را الگویی برای جوانان معرفی کرد و گفت: تنها راهکار حل مشکلات زندگی مردم تبعیت از سبک زندگی دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه یوسفی عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت هفته ازدواج که در حوزه علمیه شهرستان گرمی برگزار شد، سیره عملی صدیقه کبری (س) را مصداق سبک زندگی دینی، الهی و توحیدی دانست و اظهار کرد: باور و اعتقادمان بر این است که با محقق کردن سبک زندگی صحیح اسلامی می توانیم این روش زندگی بی نظیر را به جهانیان صادر کرده و بهترین الگو برای مردم کشورهای غربی باشیم.

وی مقید بودن به سبک زندگی اسلامی را از ضروریات زندگی بشری بیان کرد و گفت: کسی که می خواهد دنیا را معبر خوبی برای آخرت خود قرار دهد، به طور قطع سبک و مدلی بهتر از سبک زندگی دینی پیدا نخواهد کرد چرا که خالق دنیا و آخرت خداوند متعال است.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی سیره و سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را برترین شیوه زندگی معرفی کرد و افزود: امروزه بسیاری از مشکلات زندگی مردم از بی اعتنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اسلامی راهکار حل مشکلات زندگی مردم است

سبک زندگی اسلامی راهکار حل مشکلات زندگی مردم است