مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-15اقتصادي

نوسازی بافت فرسوده سبب افزایش کیفیت زندگی شهری می شود     


نوسازی بافت فرسوده سبب افزایش کیفیت زندگی شهری می شود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی، ظهر شنبه در جلسه مشترک بازآفرینی پایدار و شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: برای سماندهی بافت های فرسوده هم مشوق ها و هم بسته های مالی خوبی تعریف شده اما مردم اطلاع کافی از این مشوق ها ندارند و باید در حوزه اطلاع رسانی بیشتر کار شود.

وی با اشاره به اینکه در بافت های فرسوده بازتخصیص تراکم در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: گاهی اوقات قوانین بالادستی در امور مختلف مثل مسائل عرمانی بسیار گره گشاست و در حوزه بافت های فرسوده شاهد این مسئله هستیم.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه باید سهمی از مسکن ملی را توسط خود مردم به اجرا درآوریم، عنوان کرد: مردم می توانند یک چهارم انرژی که دولت در طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته کرده است، را صرف ساخت و نوسازی مسکن در بافت فرسوده کنند.

وی با بیان اینکه باید در ماه های آینده حجم صدور پروانه های ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش یابد، تصریح کرد: با این کار هم حجم تولید مسکن بالا می رود و هم تعداد مسکن های مقاوم بیشتر و دغدغه خطرات سیل و زلزله کمتر می شود.

افشارچی افزایش کیفیت زندگی شهری را از مزایای نوسازی بافت های فرسوده خواند و گفت: از این طریق گشایش های ترافیکی نیز در شهر اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بافت فرسوده سبب افزایش کیفیت زندگی شهری می شود     

نوسازی بافت فرسوده سبب افزایش کیفیت زندگی شهری می شود