مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-15سياسي

رشد 43 درصدی جلب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی قم در سال گذشته


حفظ کرامت و نیاز سنجی واقعی مددجویان از جمله برنامه های مد نظر ما در مجموعه بهزیستی بوده و همین باعث جلب اعتماد خیرین شده است؛ - ایسنا/قم مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: حفظ کرامت و نیاز سنجی واقعی مددجویان از جمله برنامه های مد نظر ما در مجموعه بهزیستی بوده و همین باعث جلب اعتماد خیرین شده است؛ لذا شاهد رشد 43 درصدی جلب مشارکت های مردمی در سال 1401 بودیم.

سید صادق میریی در نشست خبری که امروز 24 تیرماه به مناسبت هفته بهزیستی با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، عنوان کرد: در چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی؛ شعار هفته بهزیستی برای مردم، برای به زیستن است.

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: بهزیستی سازمان تخصصی حمایتی است؛ از این حیث که علاوه بر توجه به موضوعات معیشتی توجه ویژه ای به موضوعات مختلفی از جمله مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مسائل مربوط به بروز معلولیت ها، اعتیاد و مددکاری دارد و در این حوزه ها خدمات توسط نیروهای تخصصی این سازمان ارائه می شود.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم بهزیستی با مردم یادآور شد: خط شاخص ما 123 خط اورژانس اجتماعی است که مردم می توانند در موارد کودک آزاری و همسر آزاری و مشکلات خانوادگی با این خط تماس بگیرند؛ در سال گذشته حدود 16 هزار و 700 تماس با اورژانس اجتماعی داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی جلب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی قم در سال گذشته

رشد 43 درصدی جلب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی قم در سال گذشته