مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-23بين الملل

برگزاری اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در پاریس


اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در پاریس با حضور نزدیک به 50 نفر از سران کشورهای جهان با تمرکز بر اصلاحات مالی جهانی در واکنش به تغییرات اقلیمی در پایتخت فرانسه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه روز پنجشنبه در آغاز اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در پاریس، گفت: هیچ کشوری نباید بین مبارزه با فقر و حفاظت از کره زمین یکی را انتخاب کند.

اصلاحات مالی بین المللی در دستور کار این اجلاس دو روزه قرار دارد که از روز پنجشنبه با حضور حدود 50 نفر از سران کشورها به همراه نمایندگان سازمان های بین المللی و جامعه مدنی کار خود را در پاریس پایتخت فرانسه آغاز کرده است.

این رویداد به طور خاص بر کمک به آسیب پذیرترین کشورهای در حال توسعه برای مقابله با فقر و تغییرات اقلیمی متمرکز خواهد بود.

روز پنجشنبه در جریان این اجلاس، در حالی که صندوق بین المللی پول اعلام کرد به هدف خود برای در دسترس قرار دادن 100 میلیارد دلار حق برداشت ویژه برای کشورهای آسیب پذیر دست یافته است اما بانک جهانی از کاهش کمک مالی خود به کشورهای آسیب دیده از بلایای طبیعی خبر داد.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد سیستم کنونی (کمک به آسیب پذیرترین کشورهای در حال توسعه برای مقابله با فقر و تغییرات اقلیمی) را منسوخ، ناکارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در پاریس

برگزاری اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در پاریس